Ubezpieczeniowe absurdy

insurance-454895_1280

„Ubezpieczyciel to nie człowiek” to hasło często można usłyszeć od kierowców.Według polskich kierowców ubezpieczyciele „kochają” komplikować życie poprzez „druczki, gwiazdki”, stosują niejasne zasady, a w razie szkody mnożą kłopoty.

Pod koniec 2015 roku przeprowadzono badania w których zapytano polskich kierowców, co irytuje ich w działalności firm ubezpieczeniowych.

Kierowcy narzekają m.in. na takie ubezpieczeniowe absurdy, jak:

– utrata zniżek z autocasco przy małej szkodzie,

– utrata zniżek, gdy mała szkoda przydarzyła się po wielu latach bezwypadkowej jazdy,

– utrata zniżek autocasco, gdy właściciel pojazdu nie przyczynił się do szkody,

– zbyt obszerna dokumentacja przy zgłaszaniu szkody,

– zbyt duża liczba wyłączeń ograniczających wypłatę odszkodowania,

– zbyt długi czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania

– lepsze traktowanie nowych klientów, niż dotychczasowych.

Badanie zrealizował: Instytut Badawczy IPSOS
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s